Müügitingimused


Müüja:
EPP AS
Pärnu mnt 7a
69103 Karksi-Nuia
reg kood 10053090
tel 433 0910
fax 433 0911

 

Müügitingimused (lepingu tingimused):

1. Müügitingimused kehtivad kliendi poolt EPP AS veebikaubamajast aadressil www.epp.ee ostetavate kaupade kohta.

2. Klient edastab ostu teostamiseks oma andmed - nimi, perekonnanimi, isikukood (eraisiku puhul), aadress, telefoninumber, ettevõtte puhul ka ettevõtte nimetus ning reg kood  -  EPP AS-le vabatahtlikult ja nõustub nende töötlemisega EPP AS poolt müügiprotsessi läbiviimiseks. Kõik EPP AS veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. EPP AS ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele, soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist EPP AS andmebaasist

3. Kui lepingus kokkulepitud toodet ei ole võimalik kliendile tarnida kokkulepitud aja jooksul, on EPP AS-l õigus pakkuda kliendile alternatiivset toodet või jätta toode tarnimata, teatades sellest kliendile 7 päeva jooksul ja tagastades kliendile raha.

4. Kaubamaja klient maksab kaupade eest täies mahus peale e-poes ostu kinnitamist. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse kliendile ettemaksuarve, arve  edastatakse ka e-postile.

6. Ettemaksuarve tasutakse kliendi poolt kasutades veebikaubamajas pangalinki

7. Peale kaupade eest maksmist täidame teie tellimuse vähemalt 30 päeva jooksul.

8. Kaup toimetatakse kliendile Eesti Posti vahendusel.

9. Kauba pakend tuleb avada ettevaatlikult, seda mitte kahjustades. Kahjustatud pakendiga tooteid ei saa tagastada.

10. Ostule lisandub transpordikulu 3,77 € (käibemaksuga). See lisatakse arvele.

11. Tarbijal on õigus ostetud toode tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Tagastamiskulud kannab EPP AS.

Selleks:

• saatke teade kauba tagastamise sooviga aadressile myyk@epp.ee. Pange kirja toote kood, nimetus, ühik, ettemaksuarve nr, kliendi kontaktandmed sh arveldusarve kuhu raha kanda. 
• tagastage ostetud kaup aadressile EPP AS, Pärnu mnt 7a, 69103 Karksi-Nuia.


12. Raha tagastatakse kliendile 15 päeva jooksul peale tagastatud kauba jõudmist EPP AS-ni.

13. Tagastamisele ei kuulu tooted:
a. mille pakend on rikutud
b. toode on kasutatud
c. pakendist välja võetud pesu ja kosmeetikat
d. kui toode on valmistatud tellija isiklikke vajadusi või tellija tingimusi silmas pidades

14. Pretensioonide esitamine müüjale:
a. tarbijal on õigus esitada EPP AS-le pretensioon toote mittevastavusel  lepingus esitatud tingimustele.
b. pretensioon esitada aadressil myyk@epp.ee või postiaadressil EPP AS, Pärnu mnt 7a, 69103 Karksi-Nuia. Pretensioonis esitada kliendi nimi, kontaktandmed, kauba puudus, esitatav nõue, arve nr.
c. teie pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul alates selle jõudmisest EPP AS-ni.


15. Kui olete müügitingimused läbi lugenud ja nendega nõus, märkige linnuke lahtrisse kinnitan, et olen nõus EPP kaubamaja müügitingimustega. Selle tegevusega sõlmite EPP AS-ga lepingu toodete ostuks. Leping hakkab kehtima aktsepteerimise hetkest ja kehtib konkreetse ostu puhul. Lepingu saate printida samas keskkonnas.

16. Lepingus kokkulepitud toodete hinnad kehtivad lepingualuse ostu raames.

17. Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada eelkõige läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on pooltel õigus vaidluse lahendamiseks pöörduda kohtu poole.